luni, 14 februarie 2011

True love


Acum aproximativ două săptămâni am auzit o mică povestire care m-a impresionat într-un mod plăcut, de aceea vreau să o împart cu lumea. Şi când spun lumea, mă refer la cele trei, patru persoane care mi-au urmărit blogul. Nu o să folosesc expresii pompoase sau mai ştiu eu ce metafore sau epitete, o să spun povestea cum am auzit-o. Dar nu mai trag de timp şi o să încep scurta povestioară care are un deznodământ cât se poate de plăcut şi adevărat (cel puţin aşa mi-ar place să cred)...
Cu mult timp în urmă se spune că pe o insulă, undeva în Oceanul Atlantic locuiau toate sentimentele şi trăirile omeneşti : dragostea, tristeţea, mândria, ura, etc. La un moment dat cineva a venit şi a anunţat că insula este pe cale să se scufunde în apele oceanului şi că ar fi bine ca toată lumea să îşi construiască o barcă şi să părăsească în următoarele zile acea insulă. Toţi s-au apucat să îşi contruiască bărcile, mai puţin dragostea, care e mai euforică de fel. Iată însa că a venit şi ziua în care toate sentimentele trebuiau să părăsească insula. Toţi s-au urcat în bărcile construite, mai puţin dragostea, care doar atunci s-a trezit la realitate şi a început să se roage în stânga şi în dreapta dacă nu binevoieşte cineva să o ia şi pe ea în barcă. Astfel pe lânga ea a trecut mai întâi barca mândriei. Dragostea i-a cerut cu insistenţă să îi dea voie să urce şi ea la bord, însă mândria cum e ea cu nasul pe sus, i-a răspuns că nu are nevoie de alţi pasageri, ea e mândria, nu are nevoie de nimeni. Următoarea barcă era a bogăţiei, încărcată cu zeci de saci de aur şi nestemate. Dragostea i-a cerut şi acesteia să o lase să urce la bord, însă bogăţia i-a răspuns răspicat că decât să o i-a la bord mai bine mai pune câţiva saci de aur în plus,pe care să îi ducă pe celălalt ţărm. Şi tot aşa pe rând toate sentimentele şi trăirile au refuzat-o, până ce, parcă de nicăieri a apărut un bătrânel cu o barcă şi i-a spus dragostei să urce la bord fără ca aceasta să apuce să îi ceară acest lucru. Dragostea a urcat la bordul bărcii şi într-un final toate sentimetele au ajuns în siguranţă pe ţărmul celălalt. Toţi au debarcat iar în agitaţia ce s-a format, dragostea nu a apucat să îi mulţumească bătrânelului pentru gestul său nobil. Acesta a plecat cu barca iar dragostea a început să întrebe dacă nu ştie nimeni cine era bătrânelul cel milos. Toţi au ridicat din umeri, mai puţin înţelepciunea, care a dezvăluit identitatea acestui străin binevoitor. Bătrânelul era defapt timpul, căci doar timpul poate preţui „adevărata dragoste...” .

13 comentarii:

  1. "... if something is not happening for you it doesn’t mean it’s never going to happen. It means you’re not ready for it."
    And you know it very well. Time is your friend, my dear friend :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Maybe your friend has another opinion :) Good things come to those who wait...

    RăspundețiȘtergere
  3. I'm so tired of waiting, feeling lonely, I so need a cure... Thank's for the lovely comments.

    RăspundețiȘtergere
  4. de ce se trezeste dragostea la realitate?

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai daca e sa o luam din context...s-a trezit la realitate vazand ca toata lumea si-a construit barca numai ea nu, dar daca e sa o luam ca si idee...dragostea e mai tot timpul euforica, cu capul in nori, insa are si momente cand vede totul asa cum e, crunta realitate! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. adica ... dragostea s-a "dezdragostit" pentru o clipa...

    RăspundețiȘtergere
  7. Numai acum am văzut commentul. Mă bucur să văd că îl mai vizitezi din când în când. Uneori îmi vine să scriu câte ceva dar nu ştiu, ceva mă reţine. Poate faptul că ţi-am zis că nu o să mai scriu pentru că nu are niciun sens. Faptul că e verde se datorează faptului că e culoarea mea preferată şi dintre imaginile de fundal existente, aceasta era cea mai frumoasă. Şi cred că era deja primăvară când am schimbat-o. Nu se mai cuvenea să ningă pe blogul meu. Sper că eşti ok, ai grijă de tine miss T.

    RăspundețiȘtergere
  8. stiam inca de pe atunci ca nu vei vedea foarte curand comentariul. dar stiam ca atunci cand il vei vedea voi avea parte de un feed-back, si cred ca ti-am facut ceva vizualizari :))
    Azi am revazut o poza cu mai mult mov si mi-am zis sa intru pe blog sa verific, si se pare ca a fost un semn sau ce stiu eu. Take care dearest John!

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu cred în semne. Poate nu ar trebui, dar sunt prea multe coincidenţe uneori şi asta mă pune pe gânduri. Trebuie să fie o legatură. Cât despre poza cu mai mult mov, mi-o amintesc cu drag. Cred că a fost una dintre cele mai frumoase zile de naştere ale mele pe care le-am sărbătorit cu prietenii şi... Mă bucur că măcar cineva îmi mai accesează blogul, bine, oricum nu e făcut public şi nici nu aş vrea să fie. Mulţumesc că ai venit atunci când mi-a fost un puţin greu, asta spune foarte multe despre un om. You look even nicer than I remembered you! Take care!

    RăspundețiȘtergere