marți, 24 decembrie 2013

Crăciun Fericit!

    Şi a mai trecut un an. Dorinţa ce mi-am pus-o anul trecut se pare că nu s-a împlinit, dar pentru prima dată în câţiva ani nu sunt supărat. Din contră, sunt fericit şi am un sentiment de împlinire. Mai multe întâmplări au făcut ca astăzi să am această stare. Majoritatea au fost întâmplări triste. Noi oamenii suntem aşa concepuţi încât să vedem doar răul din viaţa noastră şi mai ales lipsurile. Rar ne oprim să medităm asupra lucrurilor pe care le deţinem. Cel mai important lucru este sănătatea. Anul acesta am simţit-o pe pielea mea cât de greu este să nu poţi să faci unele lucruri din pricina unor probleme de sănătate. Doar atunci realizezi cât de importantă e. Un alt cuvânt care cântăreşte mult în viaţa noastră este fericirea. Ce ne face pe noi într-adevăr fericiţi? Să deţinem lucruri materiale, palpabile. Ar trebui însă să apreciem fericirea adusă de către momentele petrecute alături de cei dragi, familie, prieteni. Trebuie să ne gândim şi la cei mai puţini norocoşi, cei a căror feţe se luminează pur şi simplu la o pungă cu bunătăţi primită de la "Moşul". Pentru mine anul acesta a fost un an în care am reuşit să dăruiesc şi eu la rândul meu. Nu vă pot explica sentimentul pe care l-am avut ştiind că cineva, undeva, o să fie fericit, măcar pentru o clipă. Vorba aceea "You had to be there".
O să închei cu un tradiţional: Crăciun Fericit! Let's hope that 2014 will be better than 2013 :)

2 comentarii: